Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Obchodní firma a zápis společnosti s ručením omezeným do obchodního rejstříku
Krulichová, Michaela ; Černá, Stanislava (vedoucí práce) ; Zahradníčková, Marie (oponent)
Obchodní firma a zápis společnosti s ručením omezeným do obchodního rejstříku Abstrakt Diplomová práce se zabývá problematikou obchodní firmy z pohledu objasnění její povahy, vzniku a kolize s ochrannou známkou. Práce se skládá ze tří částí, které se dále dělí na tři až čtyři kapitoly. Práci prostupují teoretické a praktické poznatky, které umožňují postupné nabytí širšího pohledu na téma. V první části práce jsou položeny teoretické základy obchodní firmy. Jde zejména o otázky vymezení, tvorby, dispozic a ochrany. V druhé části se práce věnuje postupům zápisu společnosti s ručením omezeným do obchodního rejstříku. Zabývá se vyhovění požadavkům evropského práva v podobě aktuálních změn v případě přímého zápisu notářem. Třetí část se týká otázky kolize práva k obchodní firmě a práva k ochranné známce. Přináší další podněty pro úvahy de lege ferenda. Přiblížení základů umožňuje zachycení podstaty problematiky. Důraz je kladen na teoretické objasnění a vyjasnění sporných otázek. Práce se zabývá jmenovitě otázkami povahy práv k obchodní firmě, jejím převodem, požadavkům evropského práva, souběžným výkonem práv k ochranné známce a práv k obchodní firmě a jejich rovnocenností. Sporné otázky přispívají k prohloubení analýzy a vyvození úvah de lege ferenda, jež jsou cílem této diplomové práce. Stěžejní je koncept...
Firemní styl v souvislosti s rozvojem firem na internetu
Brejla, Tomáš ; Krsek, Libor (vedoucí práce) ; Horný, Stanislav (oponent)
Práce pojednává o firemním stylu firem, speciálně pak firem na internetu. V první části je rozebrán firemní styl z teoretického hlediska. Je vysvětlena podstata firemního stylu, jeho dimenze, rozdíly mezi firemním stylem malých a velkých firem. Dále je v první části popsán princip tvorby firemního stylu z mezinárodního hlediska, čili pravidla, která je potřeba respektovat při použití firemního stylu ve více zemích a kulturách. V práci jsou také představeni a porovnáni dodavatelé firemního stylu z pohledu dneška, to znamená, jaké jsou možnosti velkých dodavatelů versus možnosti jednotlivců. Na závěr první části jsou stručně představeny prvky firemního stylu, tedy stavební kameny každého správného firemního stylu, a trendy, které lze v jejich tvorbě dnes pozorovat. Druhá část práce je věnována firemnímu styl firem na internetu. Nejprve je představen marketingový základ internetu, tedy druhy firem a jejich důvody a možnosti prezentace na internetu. Dále je pak popsán odlišný základ firemního stylu na internetu a následně rozebrány (podobně jako v první části práce) jednotlivé prvky firemního stylu na internetu. Důraz je kladen na popis odlišných principů tvorby těchto prvků a opět jsou také popsány současné trendy. V závěru práce je zhodnocena odlišnost tvorby projektů firemního stylu na internetu a mimo internet a lehce nastíněno řešení optimální situace. Celá práce je doplněna velkým množstvím obrazových příkladů, aby si čtenář mohl názorně udělat představu o tom, co je v textu popisováno.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.